Sdknurr
Sdknurr bugün bile gittim iki günde bir gidiyorum zaten, doktor normal olman için bir sıkıntı yok dedi ama son zamanlar Allah korusun aksilikler çıkıyor bebek kakasını edebiliyor su bitebiliyor vs bende böyle 40 haftayı geçince ne bileyim korkuyorum