Birannebirbebekk inşallah en sağlıklı biçimde kucağına alırsın bebeğini, ben senn yerinde olsam hiç riske atmazdım canım; sezeryan yaptırırdım. benim yakın arkadaşım normal doğumda oluşan sıkıntılar yüzünden hala tuvaletini kaçırma probleminden muzdarip, çocuğu 5 yaşına geldi bu arada.(erkek çocuğu oldu ve normale göre iriydi)