Birannebirbebekk benim arkadasım 5,5 kilo doğurdu :)) usg de çıkan kilo her üç asaga beş yukarı. Ama eğer sonunda sezaryan olacaksands kesinlikle belirtini bekle sancını cek öyle sezaryan ol. Doğmayan bebek gelişen bebektir. Ve bebek ne zaman geleceğine karar vermeli bence. Beni doktor 38 haftada zorunlu sezaryana almak istedi aldırmadım red ettim. Belirtimi bekleyeceğim dedim 41e kadar bekledik nisanim geldi gecesi suyum ama keşke sancimida bekleseydim çünkü sezaryendan sonra dogum sancısı cektim. Ama olsun en azından bebeğim kendi isteğiyle geldi o hazır olduğunda geldi. Doktorun ajandasına göre olmadi. Ama kendine güveniyorsan normali denemek istiyorum de kimse seni sezaryana zorlayamaz. Hayırlısı olsun. Sormak istediğin bir şey olursa sorabilirsin 3 hafta oldu sezaryan olalı. Allah kolaylık versin 🌸