Kesinlikle doktorun dinlenmesi gerektiği düşüncesindeyim mesleğimden ötürü çok fazla normal doğum sırasında sıkıntı yaşayan anne ve bebek gördüm.. en ufak bi sinir sıkışmasında bile yıllarca fizik tedavi görüyor o bebekler ve anneleri özellikle aşırı pişman oluyorlar normal için direttiklerine(çoğuna doktor olmaz dediği halde yapmak istiyorlar çünkü) doğum anında oksijensiz kalmayı vs saymıyorum bile onlar çok daha riskli durumlar..