Vaktiniz varsa doktorumu instagramdan inceleyin aytul erdogmus. Normal doğumlarına bakin o kilolarda geeceklesen dogum hikayeleri var sizin icin bir tecrube olur. Ancak onunds dedigi gibi keskesiz dogum! Normal olup keske diyecegime sezaryen olmayi tercih ederim. yeter ki guzsl gecsin sonu guzel olsun bizler icin bir travma olmasin