Oznurd3mr Kızlar bugün oğlum olacağını öğrendim sağlıkla kucağıma alırım inşallah 🙏🏼 Rabbim herkesin gönlüne göre versin. Duyulmamış erkek bebek isimleri hakkında fikirleriniz var mııı 🎉
maras46 Oznurd3mr saglicakla kucağınıza alın inşallah. Genel olarak bilinen isim önerisi mi istiyorsunuz yoksa nadir kullanılan isimlerden mi
Odymerve Mink-hyt bence etrafin begenmesine degil kendi icinize sinen neyse onu yapin. Evlat sizin sizin 👍🏻 Yaratilmislari memnun etmek icin yaratilmadik sonucta 😀 benim cocugumun isminide kimse begenmiyor ama ben koyacagim kim ne derse diyebilir
S-r-p Mink-hyt bayılıyosanız koyun sonra içinizde kalır valla her yerden aynı isimler fışkırıyor kimseye bi şey beğendiremezsiniz benim koyacağım isme de herkes bayılmıyor ama eşim istedi en azından saçma sapan bi şey değil ben ne isimler duyuyorum
T1LS1M Bizim ki duyulmamış değil ama ilk öğrendik erkek olacak babası benim canım geliyor dedi 😊 Sonra bi baktık Can koymuşuz ismini 😂 Çok da içimize sindi şimdi herkes de alıştı artık direk ismiyle hitap ediyoruz 😊😁
Esrabdk8 Oznurd3mr yeğenim oldu 2 yaşında şimdi ismi arın bence çok hoş😍 anlamıda güzel ben oğlum olursa poyraz yada ayaz olsun isterdim ama..