zeyzey95 Damla_Kupcuk yeni iklim nehir bayram özellikle normal doğum istiyosan kesinlikle tavsiye ederim
Evhamlianne Damla_Kupcuk ben eray balcana gidiyorum çok memnunum, ilgisi, alakası, usg kontrolünde herşeyi söylüyor, sonrasında bir sorunuz olup olmadığını soruyor tabiî öncesinde de şikayetinizin olup olmadığını soruyor, öyle kontrol ediyor.
Mervenur_kcbs Damla_Kupcuk Yaman cerrahi tıp merkezi Eray Balcan çok memnun kalacağına Emin’im 💗 instsgramdna bakaabilrsn doktora Dr. Eray Balcan olarak yazınca çıkıyor bağcıların neresnde oturuyorsun
Damla_Kupcuk Furelcag esenler de esra boyara gittim iki kez pek güleryüzlü ilgili bulmadım, dediğiniz kişinin ilgisi nasıll birde ücretleri nedir
ZeynepBetul Medilife 3 doktoruna da giden tanıdıklarım var memnunlar Ben bunnur hanımda başladım doktorluğu çok iyi ama ben istediğim enerjiyi elektriği alamadım diye güngören hastanesi hatice hanima geçtim. Doğumum geceye denk gelirse hatice hanım gelemiyor. O sebepten doğum için tekrar medilife ı tercih edebilirim. Ayrıca medilife çok temiz heryeri Odaları lavaboları falan
Damla_Kupcuk ZeynepBetul medilife düşünüyodum hastanenin netteki yorumlarına baktım kimse memnun kalmış ya ☹️ Ne temizlik ne personel açısından sizin izleniminiz nasıl? İlk gebeliğim çok tecrübesizim
Aylin_Artn2206 ZeynepBetul canım bende Figen babacana gidiyorum bi aksilik olmazsa doğumum da orda olcak
Semaaa Medipol mega Bağcılar duygu Işıl gencere gidiyorum cokkkk memnunun ilk doğumunu da o yapmıştı 2. Ye de ona gidiyorum tavsiye ederim
Mervenur_kcbs zeyzey95 merhaba yeni iklim hastanesi Doğum ücretleri ne kadar acaba muayene ücreti falan
ZeynepBetul Damla_Kupcuk temizliğini ben çok beğendim Ama ordan ayrılmanın sebeplerinden biri de evet personellerinin burnu çok dik karşılaştıklarımin hepsi ayrı ukalâ. bide devlet hastanesi gibi bi işlem yapıcaksın o oraya gönderiyo o oraya😡
Semaaa Damla_Kupcuk çok çok iyi ben çok memnunum çok rahatım onun yanında. Memnun kalmasam 2. Doğumumda ona güvenmezdim. Yakınsanız bi deneyin isterseniz. Doğumhane hemşireleri, ebeleri, ilgileri alakalı çok iyiydi.
GulcanYvz Bende medilife gidiyorum önce Sema hanıma gittin ilgili ama deneyimi az gibi gördüm sonra Figen hanıma gittim o belli baya deneyimli ama çok sezaryen yanlısı gibi yada bana öyle yapıyor bilemiyorum. Daha önceki kayıplarım olduğu için bu bebek değerli sezaryen olsun kafasında azıcık çatımda darmış zorlamayalım diyor ama ufak olumsuz sorun görse pat pat yüzüne söylüyor bu beni çok geriyor hastaneye gelince gerçekten de temiz ama asistanları hiç sevmiyorum ne kasa dakiler nede doktor yanındakiler sanki devlet Hastanesi suratsızlar açıkcası doktor iyi ve evime çok yakın ve maddi olarak diğer yerlere göre daha uygun diye gidiyorum sezaryen 1650tl çok iyi bu doktor hastane işi gerçekten de şans işi tam anlamıyla herşeyinden memnun kaldım diyeni pek duymadım
Damla_Kupcuk GulcanYvz dediğiniz gibi ya gerçekten şans işi çok tedirginim.öneriler için teşekkür ederim
Deletedmom335 Evet arkadaşlar bende güneşli bağcılardayım doktor ve hastane tavsiyesi çok iyi olur🙏🏻 Memorial bahçelievler dr öznur dündar akına gidecektim ama hastaneyle alakalı çok negatif yorumlar var biraz çekindim gitmeye. Ekstra çıkarılan ücretler nst için alınan 400 küsürat fiyatlar. Tavsiye alırsak çok sevinirim🌸✨