Zeynepli1234 Birdahaki kontrolünde ve ondan sonraki tüm kontrollerinde doktorum Nst ye gireceksin dedi ilk gebeliğim tecrübem yok kaç dakika sürüyor kızlar?
bebegim_28 Zeynepli1234 bende 32 de başlıyor diye duymuştum ben henüz 28 olcam doktorum bişey demedi ama sizin neden geç başanıldı acaba 🤔
Zeynepli1234 HilalG yumukeller GizemKurt Tatlisannedilekk peki eşim ya da başka biri yanımda girebilir mi yoksa ben tek mi giricem. Kontrollere başka birini kabul etmiyorlar ben tek giriyorum doktorun yanına bundada mı öyle olacak acaba
Meriwa Zeynepli1234 tok karnınıza gidin 20 dk yatıyorsunuz karnınıza 2 prop bağlıyorlar biri bebeğinizin kalp atışı diğeri de sancı değeriniz doktorunuz yorumlar zaten bebeğin hareket etmesi lazım
Zeynepli1234 bebegim_28 gebeliğimde bi sıkıntı görseydi erkenden yapardı canım ama güzel ilerliyor o yüzden 36. Haftada başlıyormuş yapmaya
Elfffffffff Zeynepli1234 normalde 15 dk, doktorunun istediğine göre değişebilir, benim 30dk alıyorlar nst😊
bebegim_28 Zeynepli1234 anladım canım benim doktor ne düşünüyor bilmiyorum haftaya kontrol var bakalım bişey dicek mi
cagla24 Zeynepli1234 aynen canım benimki de 35.haftanda başlıcam dedi benimde sıkıntısız ilerliyor şükür 31+6 olduk 🙏🏻
berfunya Zeynepli1234 15-20 dk arası. Bebeğiniz hangi pozisyonda daha hareketliyse öyle yatın. Ben önce düz yattım hareket hissedemedim hemşireye söyleyip yan döndüm.
Zeynepli1234 berfunya bunu söylediğin çok iyi oldu bende düz yatınca bebek hiç hareket etmiyor sağ ya da sola yatmam gerekiyor hareketlerini hissetmem için .
HilalG Zeynepli1234 2 şer kişi alıyorlar nst ye benim gittiğim hastahane de eşler girmiyor diye biliyorum
yumukeller Zeynepli1234 genelde tek olmuyorsunuz odada başka hamile kadınlarda bağlanıyor o yüzden erkek kabul etmiyorlar yani eşiniz giremez ama bayan alirlarmi onu bilmiyorum açıkçası
Tatlisannedilekk Zeynepli1234 ben özele gidiyorum, kontrollere eşimle birlikte giriyoruz ama nst ye tek giriyorum zaten 1hamile alınıyor rahat olalım diye
GizemKurt Zeynepli1234 benim gittiğim hastanede de nst odası 2 kişilik ama eğer tek girdiysem ve girecek kimse yoksa eşimi de alıyorlar içeri