Duygu99 çok ağır şeyler yapmayı düşünmüyorum zaten hallederim inşallah edemezsemde çok önemli değil açıkçasi annem doğuma gelecek o gelir yapar artık napiyim 😂 ben buzluk işini hallettim çok şükür hem kışlık hemde kolaylık olsun diye yemek olarak attım bişeyler