Duygu99 yanliz bende rahim agzi kisalmasi olusmustu o yuzden bebegim hep bas asagidaydi ondan ilac verdi doktorum cok sukur iyiyiz suan ama bana agir kaldirma is yapma uzun sure ayakta kalma demisti sende kendini cok yorma agir hic kaldirma ozellikle allahin izniyle hic bisey olmaz insallah icini ferah tut cok gecmis olsun