Alps MiniKaya teşekkür ederim bilgileriniz yoluma ışık oldu o engin bilgilerinizle aydınlattınız benniiii😂😂 çok teşekkür ederim ❤️
Alps NefesAyza tabiki ayrım yok iki nimet, ikisi de birbirinden farklı ve özel. Herkes bana erkek diyor ama nedense bende kız hissediyorum 5. Haftadan beri 💖😄
Gezmis Dün gittim bende 12+4 ikili ikili test esnasında ayaklarını topaş yapmıştı doktor baya uğraştı ve kız görüyorum dedi bakalım değişmezse 😇 sağlıkla gelsinler tüm bebekler 🙏🏻👸
Alps Gezmis amin hepsi ailesine vatana millete hayırlı evlatlar olsunlar insallah ❤️ Gözünüz aydın sizin de 😄 bi ben kaldım
Zhrnz Alps aynen oyle kizim dogdu 4 ayligiz simdi ama goren erkek saniyo sonradan anne karninda degismis diyen bile oldu o derece erkege benziyo 😆
Mervetekmn Alps doktorun göremedını biz nasıl bilelim benım 19+2de gittim çıkıntı var ama kordonda olabılır 3hafta sonra tekrar bakalım dedi oyuzden sabretmelısın canım🌸🌸🌸
Alps Mervetekmn tatlım ne alakası var, burda 12 haftalıkken bile bir sürü cinsiyet soran insan var, doktorlar bile 16da tam emin oluyorken . Ayrıca merakımdan eğlence olsun diye BİLİN değil TAHMİN EDİN yazdım. 😘
Ayperi86 Benim kızımda 20. Haftada gösterdi 🌸💕🙏 şimdi 35 haftalık olduk hala her gidişte soruyorum kız değişmedi şükür meleğim
zepbjk Alps Ayrıntılı uktrasondan umutluyuz yılmak yok yola devam 😃 sağlıklı olsunlarda öğreniriz ♥️ Doktora yarım saat kala çikolata meyve suyuna falan aban bidaha öyle yapacağım ben fırsat olmadı