Damla1995 aynı durumdayız nst hıçbışey yok hıçbı belırtı yok çok yoruldum kafam altust duşunmekten hıçbışeydr yapmıyorum normal bıldıyımız ev işleri kocam evde deyıl çalışıyo yuruyuşde yapmıyorum o yuzden bılmıyorum nolacak ılışkıde yasaklanmışdı bıze onuda yapmıyoruz ınan o kadar morala ıhtıyacım varkı