Aysenur- Mom91 yürüyüş , temizlik , hurma , böğürtlen çayı , yer silme her şeyi yaptım ve yapmaya devam ediyorum ama tık yok 😓
Mom91 Sum-1 ya o kadar mı sürdü sizinkide 😒☹️ Napacaksak peki bebiş nasıl bu arada kilo alımı devam mı
Mom91 Sum-1 ya benim de dün doktordan sonra sancım vardı nişanım da geldi ama şimdi hiç bişey yok benimki de mi uzar acaba ya😐 bebişte büyüyor kilo alıyor 🤭 sezeryana kalmasakta😒 neyse hayırlısı artık bakalım
Yaseminsefa Sum-1 yaa 40 a kadar beklemeseydik güzel olurdu stres oldum ağrı var heyecan var sabırsızlık var 😔😊🙈💙
Sum-1 Yaseminsefa haklısın canım bende artık sinir stres oluyorum oda tetikliyor galiba başka bişey düşünemez oldum aklım sürekli doğumda 😬
Damla1995 ozgeaa belirtilerin varmi peki nasil hissediyosun 😖🥺😫 38+2 agrim sancim var bana gore ama bugun nst hic bse cikmadi.dogumun olmassa haftaya bugun yine geliyosun dedi.ondan sonra son 3 eylul dedi.suni vericekmis 😖😖😖😖😖
Zynbss8765 Damla1995 aynı durumdayız nst hıçbışey yok hıçbı belırtı yok çok yoruldum kafam altust duşunmekten hıçbışeydr yapmıyorum normal bıldıyımız ev işleri kocam evde deyıl çalışıyo yuruyuşde yapmıyorum o yuzden bılmıyorum nolacak ılışkıde yasaklanmışdı bıze onuda yapmıyoruz ınan o kadar morala ıhtıyacım varkı