Hanımlar ne güzel size ya bende böyle beklerim diye düşünüyordum bugün 38+4 üz muayene ye gittiğimde doktor bebek büyümüş daha fazla büyümesin doğumun zor olur dedi ve de alttan muayene etti doğumu başlatır gibi yaptı galiba nişanımı getirdi yani🙁 😕 kilo dan dolayı mı anlamadım ki bende beklerim daha diye düşünüyordum 😒