edebianne20 Sum-1 2 haftadır 1 cm sadece ama şu an ne kadar olmuştur bilmiyorum. En son geçen hafta perşembe gitmiştim. sezaryen istedim ama yine de normali bi deneyelim dedi doktorum. Bütün şartlar normal gözüküyor açıklık dışında bakalım
edebianne20 Sum-1 bir söyle istersen doktoruna. Gerçekten son günler dayanılmazmış o kadar zaman geçti de 40.haftayı doldurmak hepsinden zormuş
yabansena ozgeaa bende 38.haftadayım. Doktorum bebek kanala inmiş cuma günü çatı muayenesi yapıcam eğer kendiliğinden doğmazsa kendi yöntemlerimle doğurtucam dedi. Çok korkmaya başladım. Kendi yöntemlerinden.
yabansena ozgeaa bahsetmedi. Bence suni sancıyla doğurtacak başka nasıl doğurtabilir. Çok korkmaya başladım.
Ilkannelikheyecani Sum-1 benim de 40 oldu , ne gelen varr ne giden kanala inmemiş ne zaman inmeyi düşünüyor acaba bu bebişler
Sum-1 Meriwa insan üzülüyor valla bekle bekle normal olsun diye bide sezeryan olursa bunca zaman çöpe gidecek gibi hissediyorum ben
Meriwa Sum-1 sorma ya bende o moddayım sinirlerim bozuluyo sezeryan isteyen normal sancısı geliyo normal bekleyen suni sancı veya sezeryan🤦♀️
Sum-1 Meriwa aynen öyle ümidi kestim artık yapmadığım şey kalmadı. Squat yapmaktan bacaklarım sızlıyor
Eliftncl Bende 39+1 im gelmiyor bebeğim çok hareketli ara ara ağrılarım var şuna ama şiddet artışı yok kanala indi bebeğim son 6 günüm var sabredemiyorum artık çatıya da bakıldı normal açılmam da yok nişan da gelmedi 😔
Akkt Eliftncl benmde programa göre son 6gunum ama hiç bı şekilde sanci yok hiç bişey yok😂 doktorumda tahmini doğum için 6 Eylül demişti. Bakalm 26sinda kontrole gidicm gelicekmi bizim bebiş🥰
Mom91 Eliftncl hayırlısı olsun hakkınızda bebiş kilosu ne kadar ki .. bana da alttan baktı ama elini bayağı içeri yitti afedersiniz işte kan geldi nişanım da geliyor şu an galiba başlattı bizim doğumu sanki
Sum-1 Eliftncl Allah sana da kolaylık versin canım beklemek doğumdan daha zor galiba kaç gündür sinir stres oluyorum