Naren1 Suyumbikehka şans mı canım☺️ Diyet yapıyorum günlük 2 saat yürüyüş canım çekip ne kadar yemediğim seyler var bir bilsen😅
Ozlemkucuk Suyumbikehka daha kilo almazsın ben bile 14. Haftadayım aksine 6 kilo zayıflamısım kimse hamile demiyor
06minigimym Suyumbikehka 5 kilo aldım 32 haftalık hamileyim aman aman bı dikkat etmedim ama öğünlerimi çoğalttim.canim ne isterse yedim ilk aylarda muz süt favorimdi
Suyumbikehka Tatlisannedilekk ne kadar güzel ben şimdilik kısıtlamasız yiyorum ama ileri için korkuyorum 🙈
Naren1 Suyumbikehka ilk ay bulantım vardı sonra iştahım açıldı kilom vardı canım gebeliğimi öğrendiğim an hemen diyetisyene gitmiştim
Boncukbeyinannesi Suyumbikehka ben diyetisyene gidiyorum size de tavsiye ederim. En sağlıklı şekilde beslenmenize ve olması gerektiği kadar kilo almaniza yardımcı oluyor
Suyumbikehka Boncukbeyinannesi evet bunu bende düşünüyorum ben en iyisi en kısa sürede bir diyetisyen bulayım 😊
Bebekbal Nzehra4654 bende 15 kilo aldım daha doğuma çok,zayıf hamile kalanlarfanım diye kendimi teselli ediyordum.siz benden zayıfmışsınız ☺️
Nzehra4654 Bebekbal hahah bunu her zaman duyuyorum hatta uzaktan tanıyanlar ay hiç kilo almamışsın maşAllah diyorlar hala kilolu değilmişim 😂 bilmiyorlar ki ceset gibiydim eskiden şimdi taşıyamıyorum kendimi 🙈Doktorumunda şimdiye kadar iyi en zayıf gebesiyim zaten 😂
minikcasper Suyumbikehka 18+4 haftalık ve 3 kilo aldım doktorum boyuma kiloma göre ideal kilo alımın dedi 💁🏻💃
Fatmanurkor94 Suyumbikehka daha kılo alımı icin erken canm kızım da 12. Hafta da 2. Hamılelıgımde 17. Hafta da kılo almaya basladım tabi bunyeye gore degısıyor 29 haftalık hamıleyım sımdı 8 kılo aldım sımdılık
Zeyyno_ Suyumbikehka Her zamanki gibi besleniyorum canım günlük nasılsa öyle devam ediyorum sadece abur cubur, tatlı, çay, kahve ve asitli içecekleri içmiyorum bebeğin gelişimi için 23+1haftalığız en son tartıldğmda 1kilo almştım 🤗🧿🥰🤲🤲🥰🥰🥰🧿🧿
Suyumbikehka Zeyyno_ bende hemen çay kahve ve asitli içecekleri kestim ama eskisi gibi iştahlı değil de az az çok çok yemek yemeye başladım. Diğer türlü midem zorlanıyor gibi hissediyorum
minikcasper Suyumbikehka daha çok başındasın zaten kilo almazsın ilerleyen haftalarda almaya başlayınca doktorunda söyler boy kilona göre alacağın max kiloyu.
Zeyyno_ Suyumbikehka Aynen cnm haftalar ilerledikçe yemek knusunda dha zorlanıyor insan sen daha baştadın tadını çıkar benm ilk aylar çok midem bulanıyordu ikinci trimesterde rahatladm bakalım son trimesterde nasıl olck 🤗
SeHer1909 Suyumbikehka 18 kg aldım zayıftım su an azıcık bi göbek kaldı 15 gün oldu tartılmayı merakla bekliyorum 😀