cicis_anne00 sakin ol kuzum stres yapma sadece inan kendini korkutup kasarsan eğer acır derin nefes al sakin ol gerçekten kendini kasmazsan çok çabuk bitiyor. Ama burada kişinin fizyolojik yapısıda önemli bazı kişilerin cidden acılı olabiliyor ama kendini kasmazsan serbest bırakırsan minimuma iner ama cidden anlatıldığı kadar büyük bir acı değil ben kendimden biliyorum çünkü benim acıya hiç tahammülüm yok😂🤦🏼♂️ Ben başardıysam sen kesinlikle başarabilirsin inanıyorum sadece derin nefes al ve kendini kasma yeterli sıfır acı diyemez kimse çünkü illaki birazcık acıyor yani sonuç olarak bişey giriyor ve hamilesin hassas oluyorsun normalden daha fazla. Sen sakinliğini koru gözünde büyütme büyütürsen inan acı iki katına çıkıyormuş kendini kastığın için kaslarda kasılıyormuş serbest bırakırsan pamuk gibi geçer muaynen 🙏🏻🙏🏻🥰