cicis_anne00 Bayanlar hangi durumlarda catı muayenesi ne zaman yapılıyor yaptıran var mı nasıl durum zorlugu nedir 🙄
Meriwa cicis_anne00 canm doktoruna sor hocam çatı muaynesi ne zaman olucak hazırlıklı geleyim dersin oda sana ortalama bi sonraki geldiğinde veya filancı haftadan sonra diye bilgilendirir benim doktorum 40 dayım yapmadı hiç yapmıycakmış sancın gelince bakarız dedi yani her doktorun tarzı farklı ve yapılsada günde 10 tane bunun için post açıyorlar korkulcak bişey yok 5-10 saniye sürüyor stres yapma hiç cnm aklına bile getirme
Ebru-isil cicis_anne00 benim doktorum hiç yapmadı ebeye sormuştum doktor bey bebek kilolu olmadığı sürece pek yapmıyor demişti ama ben o zaman sezaryen düşünüyordum bende zaten bakmazdı.Kızım normal doğumla geldi sadece doğum zamanı baktı açıklık ne kadar olmuş diye.
Anneyim cicis_anne00 bende yaptırdım pazar günü meçbur yapıyorlar sancılarım cok cıktıgı için yaptılar kendini kasma yapılırsa bile 3 saniye bile sürmüyor düşün ben sezeryan dogum yaptıgım halde 4 üncü yü dogurcam yine de bakıyorlar hemde 3kişi gelip baktı malesef çünkü üniversite hastanesi oldugu için ama korkma kendini kasmazsan hiç hissedmiyorsun
Arzutlc Som haftalara doğru yapılıyor 30sn lik bişey alttan elle muayane oluyorsun bu kadarcık. Korkucak veya büyütücrk bişey yok cnm normal doğum için uygunmu açılman varmı diye bakılıyor
cicis_anne00 Meriwa 37 deyım su an yapmadı dun kontrole gittim haftaya gel dedi bende tedirgin oldum Biraz acaba onun ıcın mi cagırdj. Bi de ne oldugunj bılmedgm ıcın tedirginm
Meriwa cicis_anne00 34 den beri her hafta gidiyorım sıklaşması lazım muaynenizin şimdi nst girdim 100 ü bulan sancı azcık cıktı diye gene yapmadı çatı muaynesi değişiyor yani
Ebru-isil cicis_anne00 ben istemiştim doktorum biz anneye bırakıyoruz zorlamıyoruz korkuyorsa demişti ama zaten normal doğum oldu 7 cm açıklıkla gidince boşuna kesmeyelim seni yazık olur dedi normal oldu.İyi ki normal doğum olmuş diyorum şimdi :)
cicis_anne00 Anneyim sezeryanda da mı bakılıyor bilmiyorum ilk gebelıgım diye Bi de etraf basit anlatmadığı ıcın tedirgin oldhm
Nesliyazmaz 20-30 sn lik Çatı muayenesinden bile bu kadar çok korkan insanlar, nasıl normal Doğum yapacak merak ediyorum.
cicis_anne00 Nesliyazmaz valla kusura bakma canm da herkes basıt anlatmıyor hıc kimse 20 30 sn demedi kaldı ki kimsenin normal dogumu sezeryan dogumu seni ilgilendirmez ilk deneyim olarak tecrübenızı sorduk soruyu begenmeyıp zoruna gidiyorsa cevap vermek zorunda değilsin hadi guzelm oradan.
teletabi cicis_anne00 sakin ol kuzum stres yapma sadece inan kendini korkutup kasarsan eğer acır derin nefes al sakin ol gerçekten kendini kasmazsan çok çabuk bitiyor. Ama burada kişinin fizyolojik yapısıda önemli bazı kişilerin cidden acılı olabiliyor ama kendini kasmazsan serbest bırakırsan minimuma iner ama cidden anlatıldığı kadar büyük bir acı değil ben kendimden biliyorum çünkü benim acıya hiç tahammülüm yok😂🤦🏼♂️ Ben başardıysam sen kesinlikle başarabilirsin inanıyorum sadece derin nefes al ve kendini kasma yeterli sıfır acı diyemez kimse çünkü illaki birazcık acıyor yani sonuç olarak bişey giriyor ve hamilesin hassas oluyorsun normalden daha fazla. Sen sakinliğini koru gözünde büyütme büyütürsen inan acı iki katına çıkıyormuş kendini kastığın için kaslarda kasılıyormuş serbest bırakırsan pamuk gibi geçer muaynen 🙏🏻🙏🏻🥰
Anneyim cicis_anne00 canım soyle bişey var kanama olur sancım olur bu yüzden bakılır Benim cok sancım vardı dogum mu başlamış acılması mı var bu yüzden bakıyorlar tedbir amaçlı yani ne olursa olsun sancım olursa kanama olursa sezeryan da olsa bakılıyor cok şükür bende birşey cıkmadı.
Gamzearal Beni de hep cok korkuttular 38+1 im bugun cati muayenesi oldum. Aci hic hissetmedim hatta nasil gecti anlamadim bile. sakin kendinizi kasmayin, kimsenin sizi korkutmasina izin vermeyin.