Mhtap4467 Merhaba güzel anneler.33.haftamıza girdik kızımla çok şükür.ama isim konusunda bir türlü netleşemedim.yani hamile olduğumu öğrenir öğrenmez kafamda isim vardı zaten.müzik öğretmeniyim ve Ezgi anlamına gelen Nağme ismini koymak istiyordum kızıma ama herkes çok olumsuz yorumlar yaptı.ama ondan daha güzel isim de bulamadım.isimli tulum yastık yaptırıcam netleşemediğim için sipariş de veremiyorum.bide bir kaç kişi inleyen nağmeler şarkısını göz önünde bulundur diyince de iyice sinir oldum:(fikrinizi paylaşırsanız belki biraz netleşirim.belki burada çok daha önemli konular da vardır Ama isim konusu beni her şeyden çok yordu.ona istinaden affınıza sığınıyorum.şimdiden çok teşekkürler.sevgiler🌺
Meliha05 Mhtap4467 bencede isim konusu hayatımızın her alanını etkiliyor çocuğu güzel ve anlamlı isim koymak her evebyn en önemli sorumluluğu ilerde dalga konusu olabiliyor çocuklar arasında da ezgi daha güzel 🌸
Edsn Mhtap4467 bence Nağme güzel isim ama Beste de koyabilirsiniz ben eskiden beri onu da çok beğenirim 🌸
Zombicikk Mhtap4467 bence çok güzel bir isim hem kulağa hoş geliyor hem de isim duyunca bi karakter şekilleniyor ben de☺️ nağme de de çok hanım hanımcık pirenses gibi bir kızçe canlandı gözümde. Önemli olan sizin beğenmeniz içinize sinmedi. O şarkı örneği veren vizyonsuzlara da kulak asmayın derim🤭
Mommy2b Mhtap4467 mihra ne demek kulağa çok hoş ve zarif geliyor? Bir de ben sizin yerinizde olsam müzikle ilgili bir terim değil en sevdiğim eserle ilgili bir gönderme olarak koyardım ismi. Örneğin ayışığı sonatıysa ışıklı parlak ay anlamına gelen kulağa hoş geldiğini düşündüğüm mahnur’u koyardım yada direkt ayışığı anlamında mahinur vs ☺️
Meliha05 Mhtap4467 şermin yaşar hanımefendi yazarın kızının ismi de name ortada yumuşak ğ yok toplumda pek yaygın değil gbi şimdi ki antik kuntik isimlere bakarak güzel yinede
Meliha05 Mhtap4467 şermin yaşar yazarın kızınn ismide name yumuşak ğ yok ortada çok yaygın bir isim değil şimdiki antik kuntik isimlere göre güzel yinede 🌸
Mhtap4467 Zombicikk ben hep en başından beri istedim de işte kayınvalidem m filan biz nasıl söylicez bunu filan gibi tepkiler verdi iyice sinir oldum
Zombicikk Mhtap4467 hiç de söylenemeyeck bir isim değil bence bahane yapmış beğenmediği için . Siz bilirsiniz ama önemli olan sizin ne hissettiğiniz ve istediğiniz
Homeless20 Mhtap4467 melodi,serenad,sonat,mıhra,mihre bunlar nağmeden çok daha güzel bnce kuzum.. tabiki sen nağme yi beğeniyor olabilirsin. Müzikle alakalı diye bu iainleri aöyledim canım örnek olarak
Mhtap4467 Homeless20 galiba biraz farklı diye ben Nağme ismine taktım en başından beri hayal ettim diye bide
Meliha05 Mhtap4467 aldığınız en güzel mektup gbi düşünülebilir ömür boyu okunacak en güzel anlamlar yüklenecek birlikte çok güzel anılar biriktirrsnz inş. 🌸
Mhtap4467 Meliha05 ne güzel .Allah sağlıkla buluşturmayı nasip etsin hepimizi evlatlarımızla inşallah 🤲🏻
Mhtap4467 Zombicikk acaba inleyen nağmeler şarkısı vs dalga geçerler mi kızımla bunu aklıma soktular.yoksa kimse beğenmese de nettim yani ama bunu söyleyenler olunca biraz kafam karıştı açıkçası