Bhrsmh ay çok kötü olmuştum ben seni görünce tansiyonum düşmüştü ya hatta anneme bile dedim çıkınca acaba ne oldu ne yaptılar diye. Tekrardan çok geçmiş olsun şuan iyi olmana çok sevindim inan aklım sende kalmıştı hatta dün akşam postunu görmeden önce de annem sormuştu o kıza ne oldu acaba iyimi diye. Şans işte buradan alıcakmışım haberini sağ salim kavuş evladına inşallah canım