Kizlar size cok onemli bir soru sorucam cunku bir doktoru sikayet edicem o yuzden cok onemli benim için, gecen hafta carsamba gunu muayne diye gittim bakilmadan acile sevk ettiler miad gebeliksin dediler 31 haftalik hamileyim oysaki, neyse acile gittim ozellikle bir doktor vardi onun ismini soylediler o sana bakacak dediler gittim ona muaynesi sonucu kanamam basladı açilman var dedi muaynesi sonucu sanci oldu ama yarim saate gecti kanamada 1 saat icinde durdu her neyse acil doguma alınıyordum dogumhanede 1 gece yattim sonra servise aldilar 1 haftadir yatiyordum yeni taburcu oldum ntsde sancılar olmayinca kan tahlillerimde temiz olunca taburcu oldum peki size soruyorum açılma varsa kendiliğinden kapanmasi mumkun mu 1 cm olsa dahi kapanmasi mümkün mü ilaclarla veya kendiliginden, cunku bana açılman var dedi doguma aliyordu nerdeyse ve baska doktorlar sayesinde dogumdan kurtuldum, sikayet edecegim için bu bilgiye ihtiyacim var baska doktorlar yetişmeseydi bebegimide kaybedebilirdim