nazkeve Bence gayet güzel bir isim kendiniz beğendiyseniz olumsuz yorumlara kulağınızı tıkayın herkesin fikri kendine
gizemozdemir1990 SabireA benim yegenimin adi Ada. Cok guzel bir isim bence. Hic Adam demedik, Ados dedik, Adosko dedik, Adacim dedik🥰
Somersmom SabireA oğlumun adına çok laf ettiler. Şimdi kısmetse kızımız olacak ilk ismi ada olacak. Aklımızdan hiç de adam diye bişey geçmedi. Değişik insanlar . Sizin içinize sindiyse boşverin ne koysanız biri bişey söyleyecek.
Miniktosbaa SabireA yanlış anlamayında kuranda güzel isimler varken neden ada manası nedir kurandan isim koyulmasını Allah söylüyor ben değil
Chaala89 SabireA cok güzel bir isim yeğenimin adı hem de tek isim bayiliyoruz ona. Harika bir karakteri ve enerjisi var.
Alyaesmaa SabireA Söyleyen kişi çokk düşünmüş bence nasıl espri yapsam diye saçmalamış😂 Bence aklındaki ismi koy Ada çok güzel bir isim.