SabireA Kızımın adını Ada koyacağım. Bugün ismi ile ilgili olumsuz yorum aldım canım sıkıldı. Yok adam diye seversin, yok erkek ismi. Sizce Ada ismi güzel değil mi? Eşim yanına ek isim istemiyor diye koymuyoruz.
Ada38 SabireA Allah nasip ederse bizimde kızımız olacak benim hep hayalimdi eğer kızım olursa adını Ada koyacağım diye eşimde sağ olsun kabul etti ❤️ vee şu an 6 aylık oldu hiçbir şekilde değişmedi ismi
little_butterflies Canım benim kızımın ismi Ada çok severek koyduk hiç de Adam diye sevmedik o ne öyle 😄 eğer istediğiniz isim oysa kimseyi dinlemeyin eşinizle birlikte karar verin💕
drcygt Bizde Ada koymaya karar verdik. Bazen kendi kendimize takılıyoruz Adam diye ama yine de çok güzel. Önemli olan bi ismi belirlemek sonrasında bebeğini o şekilde benimsemek. Sonrasında diğer bütün isimler öylesine isim olarak kalıyor.
SabireA drcygt Evet, çok doğru söylüyorsunuz. İnsanlar sen ne söylersen tersini söylediği için acımasız oluyorlar.
izmirlih35 Benim koymak istediğim isimlerin başında geliyor. Şimdi eşimle ortak koyduşumuz isme uymadığı için koyamıyorum. Yoksa çok naif ve güzel geliyor. Bence kötü yorumları duymayın içinizden geçiyorsa koyun ve bence çok güzel bir isim 🥰
SabireA izmirlih35 Eşim de beğeniyor. Çok isim söyledim, Ada en son kararımız. İnsanlar insanların moralini bozmaya çok seviyor.
izmirlih35 SabireA evet malesef ki insanların yapısı öyle bazısı kıskançlıktan yapıyor bazısı patavatsızlıktan böyle insanlarda takmaya bile değmez içiniz rahat olsun. Gönlünüzce olsun. Ada beebk sağlıkla gelsin ismiyle yaşasın ❣️
Meryempalabyk SabireA benimde kızımın adı ada olucak insallah ilk duyan bir tepki veriyor ama önemli olan bizim begenmemiz sevmemiz bence :) ben gayet severim koydum ismini kızıma
little_butterflies @SabireA hiç kimseyi dinleme valla canım bizimkiler de koymadan önce başka isim mi koysanız acaba demişti ama şimdi hepsi çok beğeniyo kızımın ismini 🌸