Mislina1 Tugce1450 geç kalmadını gidin vurdurun dun vuruldum kolum bıraz agrıyor o kadr korkulcak bişi yok tek do degıl zaten telrarlanıyor ayda hem sizin hemde bebeğin saglıgı için
balyanakoglum Ebru_06 benim 5. Gün bugün canım daha yeni kahvaltı hazırlayabildim bugün. O da tek kolla
Ebru_06 balyanakoglum Ayyyy çok geçmiş olsun kaç gündür bacaklarıma kramp giriyordu ayak parmaklarıma kadar gerçi doktor normal dedi ama ben çok kötüydüm valla Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 😌
elfelendor Ebru9120 ben de 24 bitince olkini yaptirdim. 25 te yani bugun:) korkmustum sikinti olur diye. Ilk bir saat icinde agri yapti hafifce… buz koydum gecti. Asi sonrasi carsi pazarimi yaptim dus da aldim. Simdilik sikinti yok.
Gozgozhappy Ben daha önce tetanoz aşısı yaptırıp yaptırmadığımı bilmiyorum bu hafta aşı olucam bi sıkıntı olur mu sizce kızlar bir de ocağın gözleri paslıydı onları temizlemek için su da beklettim sonra o suyla temas ettim paslı suyla bi sıkıntı olur mu sizce
NeseMf Lara44 3 yıl içinde tekrar gebe kalırsan vurulmuyor diye biliyorum ben. çünkü geçen hafta sağlık ocağındaki ebem 3 yıl geçmiş tekrar olman gerekiyor dedi. eğer 3 yıldan az zaman olsaydı yapmayacaktık dedi
Istemkar Tugce1450 ben 20.haftamda gittim hemşire bile bana diyordu niye böyle geciktin siz niye yapmiyirsunuz
A_ys6604 Istemkar bende 20 de gittim bana hemşire git ayın 23 unden sonra gel dedi. neden dedim 22. Haftalarda daha doğru dedi
Busekrkmz Tugce1450 geç değil canım git yaptır. Yaptırdıktan sonra kolunu sürekli oynat sabit tutma sabit tutunca daha çok ağrı yapıyor. Ben iki dozunda da aynısını yaptım hiç ağrı acı olmadı.
Busekrkmz Esra25_ sağlık ocağında gebelik kaydınız yoksa aramamış olabilirler doktor söylemiyor zaten sağlık ocağı arayıp çağırıyor oda gebelik kaydınız varsa
eadgdln24 Bende ikinci dozumu dün vuruldum. Diğerinde de kolumu hiç oynatamiyordum bundada. Bir buçuk hafta ağrıyor kolum. Şimdide hiç bir şey yapamıyorum zaten. Hep eşim yapıyor. Başka bi yan etki olmuyor
Semra93 Yasminahmet aynı şeyler bende de oldu geçen hafta aşıdan sonra ertesi gün yatağa düşürdü doktora gitmedim 1 gün sürdü bende
Esra25_ Busekrkmz hamileligimin dördüncü haftası gitmiştim dahada gitmedim aynen saglık ocakları yapıyormuş aşıları biraz geçiktim ama bugun gidip gözükcem baklm
Tuba59 Gonul-82 ama baksana olanlar var anlamadım ben kadının biri 4tane doğum yaptım hepsinde yaptırdım aşımı dedi 😂😂
Gonul-82 Tuba59 bende anlamadım hatta hamile kalmadan önce yaptırdıysan yine yapmıyorlar sen doktoruna güven 🙏🙏🙏