Nisanurr KubraatMacit Bizde 35+5ten gidiyoruz ben heyecandan uyuyamıyorum uyusam da dahil sürekli Doğumla ilgili şeyler falan görüyorum 😇 bende bel ağrısı ve çatı ağrısı çekiyorum
KubraatMacit Nisanurr hele sürekli kabus görmekten bıktım valla bir kalkıyorum rüya görmekten kafam dinlenmemiş oluyor
KubraatMacit MeryemFatih şu an 35 im hele bir hafta geçişinde içimiz iyice rahat etsin canım ☺ Benim iki sezeryan arası çok yakın olduğu için dikişlerimin açılma tehlikesi var 37 de de dogum yapabilirim
MeryemFatih KubraatMacit anladım canım Rabbim cümlemizi sağlıkla kavuştursun ikinci için gözün korkuyo mu hiç hayat nasıl olcak diye 😊
KubraatMacit MeryemFatih yok valla bakmayı hiç dert etmiyorum bakarım da ama hamilelikte agrılarla zor oluyor tek bebeğe bakmak