Mayısta geldi ikinci bebeğim bu zamana kadar çok heyecanlanmamıştım ama şimdi resmen uyuyamıyorum ☺
kızım sürekli gelip göbegime sarılıyor bebek bebek diye 😍
Kardeşinin adınıda söylemeye başlamış Oğuz yerine ozz diyo 😀
kızlar sizde de heyecan varmı bel kasık agrısı çok zorlamaya başladı 🤦🏻♀️
Sizde ne var ne yok nasıl gidiyor 🐣🐣