buss_95 bende öle oldum devlette daha önce oturmuştum ama hiç acımadı sanırım doktorum kadar ileri gitmedi 😂🤦🏻♀️ Bu sefer canım cok acıdı ve kastım kendimi cok ağrım var şuanda bile keşke bnim de haftaya olsaydı yarın gene olunca bende tedirginim şuan ama bebeğe bişi olursa falan diye sanırım tedirginlik yapıyorum yarın yapmıcam inşallah🤣