Tgcy dishonest hadi ya ne biliyim bende doğumu tetikler eder endişe ediyorum bugün oldum yarında olcam diye amin🤲🏼
DamlaNur29 Tgcy haftan gayet iyi canım korkma bence bebeğim kilosuda yerindeyde 37de doğuran cok var zaten ha deyince gelmiyor bebişler
Furelcag Deryade açılmaya usg ile bakılmaz el ile muayene ediyorlar 😫 benim doktor çok zorladı sanırım kanamamda o yüzden oldu