Tgcy 35 haftalıktım nst de sancım çıkmış doktor açılma var mı yok mu diye baktı O gün adet gibi kanamam oldu akşama nişan geldi belim ağrımaya başladı. 1 hafta sonrasında çağırdı gittim yine sancım çıktı yine açılmama baktı açılma vardı 2 cm zaten 3 gün sonrada doğurdum 36+4 te şimdi oğlum 2 yaşında ve sağlıklı çok şükür. Zamanında ve sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🙏🏻