Az önce sağlık ocağındaki ebe aradı yarın gel hem genel tahlil yapalım hem aşını vurul diye. Ama benim Perşembe detaylı ultrasonum vardı.
Burada okuduğumda göre aşı sonraki bir iki gün bebeğin hareketlerinde azalma oluyormuş. Sizce gidip yaptırayım mi yarın yoksa haftaya mı erteleyeyim ?