Eavsar Canım benim ikinci gebeliğim ben ilk gebeliğim de kullanmadığım yağ ve piyasa kremi kalmadı ama 36. Haftamdam sonra catır catır catladım tamamen yapısal bir durum catlamaya müsaitsen ne kullanırsan kullan hiçbir sonuç vermiyor eğer catlayacağın yoksa vazelinle de catlamıyorsun bosuna para bayılma vazelin kullan