16.haftamızı bitirdik hamile kaldığımda 47 kiloydum ve karnım içime göçüyordu çok zayıftım anlayacağınız. Şimdi benim yavaştan karnım büyümeye ve kaşınmaya başladı sanırım geriliyor çatlayacak çatlak kremi öneriniz varmı
hakiki zeytinyağı diyen var
mustela diyen var
daha önce kilo alıp verdiğimde kalçamda hemen çatlaklar oluşmuştu o yüzden en iyi hangisi bana söylermisiniz