Ada34 Dildare merhaba siz nerede yaptırdınız acaba birde cinsiyet söylemek yasak diyormuş bazıları da bnde yaptırmışken öğrenmek isterim tabiki🙈
Dildare Ada34 merhaba ben Ankara’da bir firmaya yaptırdım doktorum orayla çalışıyordu o önerdi. Cinsiyeti doktorunuzla paylaşıyorlar o da sizinle… çevremde çok kişi yaptırdı hepsi de öğrendi
Cucu2015 Ada34 hayır yasakmış artık. Ama ben hemşireyi sıkıştırıp doktoruma mesaj attırmıştım. Zaten doktorum öncesinde söylemişti cinsiyeti 11+1’de. Testle de kesinleşmiş oldu 😊
Ada34 Dildare firmanın adını biliyormusunuz peki😊 ankarada genelde genoks yazmış herkes ama sizinki de o mu acaba