Drydrya ikili test yaptırmanıza gerek yok. 10. Haftada bebeğin kanı anne kanına karışıyor böylelikle anneden kan alınarak bebeğin genetik bir anomalisi olup olmadığına bakılıyor ayrıca bebeğin cinsiyetini öğrenebiliyorsunuz. Taramalar olasılık verirken nifty test 99.9% sonuç veriyor.
ben 10. Haftada yaptırdım 15 gün sonra sonuç geldi hiç bir taramayı yaptırmadım.