Funda-07 benimde 3 düsüğüm oldu.Bir oğlum var onunla hamileykende sürekli kanamam oluyodu.İğneler ilaclarla dogurdum onu.Cok zor gecti hamilelik dönemim.Cok sıkıntı yaptım.Simdi de kanamam oldu bastan yine iğne kullandım progestan da kullandım.Kimisi zor geciriyo kimisi hic anlamıyo öyle rahat gidiyo.Ama eşimle iliskiye girmiyoruz hic.Cok dikkat ediyoruz.Suan 6 aylık hamileyim abi kardes gibi uyuyoruz😂Siz de iliskinize dikkat edin bence.Hele yeniyken daha da kanama olabiliyo.İnsallah Rabbim gönlünüze göre versin🙏🏻🙏🏻