Canım bunlar hamileliğin vücuda verdiği tepkiler çok normal sen içini ferah tut ben 2 ay hiç miğde bulantısı halsizlik uyku hali hiç yaşamadım hep enerjiktim 3.ay bu şikayetlerin hepsini dip noktasına kadar yaşadım 4.aydan beride çok rahatım olabiliyor canım bunlar düşünsene içinde bi can taşıyorsun minicik kalbi atan güzel düşün herşey güzel olsun canım 🙏🏼