Eha1 maalesef hiç bir belirtiniz olmasa bile test yaptırmalısınız arkadaşım hiç bir belirtisi olmadığı halde çalıştığı yerde bir kişi pozitif çıktı diye test yaptırdı ve pozitif çıktı ayrıca günler içinde işten eve giderken ailesine ve bir çok kişiye bulaştırmış … bence mutlaka belirtiniz olmasa bile hemen en acilinden gidip test yaptırmalısınız bir pandemi hastanesine.