Rabbim kimseye yaşatmasın.Allah acil şifalar versin.Bende bu akşam babaannemi ziyaret ettim hastanede maskem ağzımda kolonyam elimde her daim ellerimi dezenfekte yaptım 5 dk durmadım kimseyle yanaşmadım konuşmadım ama insanın aklına yine kötü şeyler geliyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️psikolojik olarak yıkık durumdayız