Breezy canım ben 2 defa gittim yazlığımız var Akçay’da her sene mutlaka 2 aylığına da olsa gideriz , akrabalarım da orda uzun yoldan dolayı biraz sıkıntılarım oldu diye gittim ama sen ⅞ defa gittiysen çok daha iyi bilirsin.. ben sadece memnun kalmıstım☺️ Yüksek tansiyon , gebelıkte maalesef ki birçok doğumsal anomalilere yada gebelikle ilgili sıkıntılara neden olabilir Rabbım sağlıklı bir gebelık hayırlı bir evlat nasip etsin inşAllah🤲🏻🤲🏻