little_butterflies @Ecrin23 canım belki gittiğin hastanenin prosedürü böyledir ben acıbademe gidiyorum bana iki kere detaylı ultrason yapıldı bi 11. Haftada bi 21. Haftada doktorum da perinatolog olduğu için ekstra başka bi yere gitmedim 😕
Ecrin23 little_butterflies özel bir hastane canım ama normalde kendileri yapıyor ikili taramayı ama bu defa araştırma hastanesine yolladı perinatologa😞
Mehtap74 Ecrin23 ilk kez duydum yaştan dolayı yüksek çıkacağını hayırlısı olsun inşallah Rabbim hakkımızda en hayırlısını versin
Neslihankk Ecrin23 büyük ihtimalle düşük vs olduysa birde 32 yaştan sonra daha detaylı inceleme istedikleri icin perinotologa yönlendirirler kuzum varmi öyle bi durum
neslihann87 test yapılsa olumsuz çıksa sıvı alınması tamamda anlam veremedim takılma canım okadar Allahın izniyle bişey olmaz
Neslihankk Ecrin23 o yuzden uzman doktorun görmesini istemiştir kuzum senin ve bebeğin sağlığı icin 🤗 istanbuldaysan dr önerisinde bulunabilirim 🙏
nil_sugra Ecrin23 canım korkmanı gerektirecek bir durum yok. Bilinçli ve bilgili bir doktor 2′li tarama ve detaylı ultrason için perinatoloğa yönlendirir zaten. Aslında olması gereken budur. Çünkü bu testlerin erbabı perinatologlardır