Nasippp canım doktorun eğer yönlendiriyorsa perinatoloğa mutlaka git. İkili için de doktorun yapman gerektiğini söylüyorsa yaptır. Kimse bebeğini ne durumda olursa olsun aldırmak istemez ama en azından farklı bi gelişim durumu söz konusuysa bilinmesi gerektiğini düşünüyorum. Burada çok post açılıyor ikili için falan. Ama doktor yaptır diyosa yaptırılmalı. Çünkü seni takipleyen kişi o. Bana da yaşın genç dedi ve ben de kan sulandırıcı kullanıyorum. Ama yine de ikiliyi perinatologta yaptıralım içimiz rahat bi şekilde ilerleyelim demişti. Ben de hiç düşünmeden yaptırdım. Çok şükür gayet temiz geldi. Zaten ikili güzel gelince üçlü vs gerek kalmıyo.