Ikrasltn Biz de 29+2 yiz kızımla 🥰 28+5 te gittiğimizde 1350 gramdık çok şükür normal dedi doktorumuz suyumuz fazlaydı o yüzden karpuz kavun dondurma vb şekerli şeyler yasak onun haricinde çalışan bir hamile olduğum için sadece yorucu geçiyor bi zorluğum yok şimdilik. Alışverişimiz bitti sayılır çok az kaldı bu ay odamız gelecek gelince eşyaları yıkayıp ütüleyip çantamızı hazır edeceğim bir ay içinde 🤗