Akkt hiç bi sıkıntı yaşamadım canım evet illaki korktum ama doğumhanede de yattığım servistede bütün doktor ve hemşireler maskeliydi başka hiç kimseyle muhatap olmuyosun zaten olduğun herkeside maskesiz sokmuyolar hastane gayet titizdi o konuda senin bile bebeğini maskesiz emzirmene ve yaklaşmana tepki gösteriyolar