Kızlar meraba, geç paylaşılan dedim çünkü doğum yapalı 2 ay 9 gün oldu 😄 yazmak şimdi nasip oldu. Neyseki önemli olan annelik duygusuna erişmiş olmam. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻 artık hikayeme geçiyim ☺️
Ben 1 sene önce temmuz ayında evlendim ve ilk ayımda adet sancısı yüzünden hastanelik oldum. Bekarkende polikistik over vardı o yüzden çok sancım olurdu ve aşırı düzensiz adetlerim vardı neyse Etlik Zübeyde Hanım hastanesinin aciline gittik ve acildeki doktor beni resmen kanser yaptı hem kistlerimin olduğunu hemde büyük ihtimalle çocuk sahibi olamycağımı söyledi radyolojiye görünmen lazım falan gbi şeyler söyledi ben hastaneden ağlayarak çıktım tabi. Görümcem de ebe hemşire bu arada Dr. Sami Ulus hastanesinde çalışıyo o bizim ordan randevu alalım bide orda baksınlar hemen koyverme kendini dedi ve randevuyu aldık gittik doktora anlattım durumu muayene etti ve dediki bırak kisti enfeksiyonun bile yok yumurtaların fazla senin, galiba onları kist sandı arkadaş dedi tam aksi çok kolay hamile kalabilirsin dedi. Ben çok kafama taktım tabiki ama boşaymış çünkü bi sonraki ay hamile olduğumu öğrendim 🤲🏻😍 hamileliğimin ilk 3 ayında çok mide bulantım oldu bi kez de idrar yolu enfeksiyonu geçirdim onun dışında hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür 🤲🏻 son haftalara gelene kadar 😄 karın büyüdükçe ağırlaşıyo insan tabiki bide benim 30. Haftadan sonra çok fazla yalancı sancım oldu 37 den sonrada artık her sancıda acaba doğuruyomuyum diye düşünmeye başladım ama hep yalancı sancıydı sürekli görümceme yazıyodum şöyle sancım var böyle sancım var oda diyodu dakika tut falan baktık hep yalancı sancı görümcem dediki doğum sancısı geldiğinde anlıycaksın zaten farkı dedi bende dedim yalancı çoban işine döncek gerçekten doğum sancım gelcek ama inanmycam bu sefer dedim 😂 dediğim gibide oldu 39+6 dayken öğlen hafif hafif sancım başladı yine tabiki önemsemedim akşam oldu devam etti hiç umursamadım ne dakika tuttum ne başka bişey ve çok hafifti sancılar en azından bana göre öyleydi ve ben hamileyken sancılardan çok korkan biriydim. Neyse gece oldu yattık uyuduk gece 4-5 defa uykumdan uyandırdı sancı beni şiddetlenmişti ama yine ben gayet rahattım eşimde uyumuyodu benimle beraber sonra saat sabah 4 buçuk tuvalete gittim bi baktım ki nişanım gelmiş 😄 o an anladımki doğuruyorum eşime seslendim hemen koştu geldi ben doğuruyorum dakika tutalım sancılarımın dedim tutmaya başladık sancılar hiç sekmiyo 5 dk aralıkla geliyo eşime dedim hemen ablamı ara duşa giriyim sonra dedim aradık anlattık herşeyi duşa gircem dedim oda tamam sakin olun sen duşuna gir rahatla panik yapmayın 1 saat sonra görüşelim tekrar dedi ablam yine yalancı sancı sanmış o yüzden beklemiş 😂 duşa girdim ki duştan 1 saat çıkamadım 🙈 sancılar geldikçe çökme isteği geliyodu yavaş yavaş inlemeye başlamıştım ama çok azdı tabi. Bide hamileliğimin son haftalarında meryem ana otu almıştım ona bazı duaları okuyup kayınvalideme vermiştim ben doğuma giderken panikle belki unuturuz o suya koysun diye çok inanıyodum Rabbimin yardım edeceğine 🤲🏻 duştayken eşim yanımdaydı zaten o annesini aradı otu suya koyması için neyse zar zor duş aldım çıktım eşim ablamı aradı tekrar abla mervenin sancısı şiddetlendi dedi tabi inlemeye devam ediyorum sancı geldikçe 😄 sesimi duyunca demişki tamamdır bu doğum inlemesi 😂😂 tamam siz hazırlanın yavaştan ben geliyorum dedi ev yakın zaten 10 dk sonra bizdeydi yanıma geldi hemen ama ben hala giyinememiştim 😂 korkmayın gerçekten dayanılmycak kadar kötü değil zaten 4-5 dkda bi geliyo yaklaşık 1 dk sürüyo sonra gayet normal oluyosunuz sadece sancı geldiğinde dayanmak gerekiyo ve oda hiç zor değil. Görümcem dediki eğer istersen muayene ediyim gitmeden önce ama yok utanırım diyosan etmeyim direk gidelim dedi yok abla utancak bişey yok şu an muayene et ona göre gidelim dedim ablam muayene etti ve dediki merve çok kısacık bi yolu kalmış kuzum kafası gelmiş bile 5 cm açılman var dedi o an nasıl mutlu oldum anlatamam 😍 hadi hemen giyin gidelim dedi yardım ettiler tabi sağolsunlar her şeyimde eşimin hakkını ödeyemem zaten bu konuda. Neyse evden çıktık 5. Katta oturuyoruz sabahın saat 6 buçuk 7 si bağırmamak için zor tutuyorum kendimi 😂 binadan çıkana kadar kaç sancı geldi hatırlamıyorum ama görümcem ve eşim kendini sıkma bağırmak geliyosa içinden bağır dedi indik hemen arabaya bindik hastaneye giderkende aynıydım yine sadece hastaneye yaklaştık son 2 sancıda falan bağırmaya başladım sonra hastaneye vardık acilden girdik hemen muayene ettiler hala açılmam 5 cm di nstye bağladılar 15 dk falan durdum nst de sancılarım orda çok artmıştı sonra hemen tekerlekli sandalyeye oturtup doğumhaneye çıkardılar beni üzerimi çıkardım ameliyat önlüğünü giydim koşa koşa çatala aldılar muayene ettiler açılmam 8 buçuk cm olmuştu çok hızlı oldu açılmam hastaneye girdik 5 cm di 20-25 dk sonra falan 8 buçuk cm e ulaştı suyumu patlattılar sonra koştur koştur bi odaya yatırdılar yalvarıyorum çişim geldi nolur bırakın tuvalete gidiyim diye göndermiyolar görümcem o ana kadar yanımdaydı onun çalıştığı hastanenin doğum hastanesiydi daha sonra bana sancı geldikçe ıkınmamı söylediler ama bu çook zordu sancı geldiği anda hiç bişeyi düşünemiyo insan ben sancılarda falan hiç zorlanmadım ama ıkınmakta gerçekten zorlandım doktor asistana sordu lavman yaptınız mı dedi hayır yapamadık açılma çok hızlı çünkü dedi oda lavman yapılmadığı için ıkınamıyo dedi gerçekten öyleydi büyük tuvaletini yapmaktan çekiniyo insan çünkü ama doktor yap korkma falan gibi şeyler söyledi bide şu an o odada yaşadıklarımı çok fazla hatırlamıyorum biraz zordu çünkü sonra görümcem yanıma geldi bi ara dedimki abla nolur söyle sezeryana alsınlar dayanamıyorum dedim merve bence sus çünkü açılman 9 cm olmuş kimse seni kaale almaz dedi 😂 sonrasında hemen doğuma aldılar zaten çatala çıktım bi kız yanımda sandalyeye çıkıp dediki senin ıkınmak için gücün kalmadı o yüzden ben sana yardım etcem bana müdahale etme olurmu dedi kafa salladım olur dedim orda bacaklarımdan 4 5 tane iğne yaptılar onu hatırlıyorum oda çok kan kaybetmemek içinmiş sonra sancı geldi ıkın dediler ben tam ıkınırken o hemşire mideme dirsekleriyle bastırdı o an nefesim kesildi alttan kestiklerini gördüm ama hiç hissetmedim hemen oğluşumun kafası çıktı sonrada vücudu orda bi ohh çektim 😄 hemen oğlumu kucağıma verdiler öptüm kokladım o anki duygu gerçekten tarif edilmezz ♥️ sonra aldılar giyindirmek temizlemek için benimde dikişlerimi attılar o sırada dikişleride hissetmedim 3580 kg doğdu oğluşum tam 40 haftasını doldurdu geldi 😍😍 şimdi 2 aylık oldu bile ben doğum yaptıktan sonra kayınvalideme haber vermişler meryem ana otunu çıkarmış sudan , annelik duygusuna gelincede ne ben tarif edebilirim nede yaşamadan anlaşılır yani hamilelikte olduğu gibi olmuyo hiç bişey emin olun Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻 çok uzun oldu hakkınızı helal edin atladığımm yerleride sorabilirsiniz sonuç olarak saat 7.30 da hastaneye girdim 8.50 de doğum yaptım çok kısa sürdü çok şükür☺️☺️ hepinize hayırlı kolay doğumlar diliyorum 🤲🏻♥️