caglanurr baş ağrısı tat koku kaybı oldu test yaptım pozitif çıktı sağlık bakanlığı hamile olduğum için ilaç vermedi sadece c vitamini bide parol verdiler. Çok ağır geçirdim beni en çok zorlayan solunum yetmezliği oldu ve 17.günümde negatif için test verdim yine pozitif çıktı malesef bi hafta sonra tekrar test vericem negatif için duanıza talibim. Rabbim hepinizi uzak tutsun çok zor çokk