AyaYlmazYldrm Acemiianneee iyide nerden bilceksin negatifmi diye boyle.sacmalikmi olur bn korona olmadigim halde dedbir amacli hastanede yattim enfeksiyondan 3 kez ttest yapyilar sen coronasin yapmiyolar sacmalik skkayt et
Acemiianneee Eslem23 il sağlık müdürlüğü , aile hekimi , pandemi polikliniğindeki doktor kısacası herkes yani
Gokcefeyza Acemiianneee canm bana da öyle dediler. Bende tat ve koku almama durumu vardı. Devam ettiğini söyledim öyle yaptılar. Sende kas kemik ağrısı yada tat koku kaybım var diyebilirsin.
Acemiianneee AyaYlmazYldrm Bizde zaten edeceğimizi söyledik cimere yazacağım dedim ama ellerinde bakanliktan gelen yazı var !