Papatya-20 Canım herkesin aynı olacak deil ben sadece bende olanı söyledim. Arkadaşım sormuştu bende var dedim erkektir dedi. Çünkü kızlarda da o çizgi çıkıyormuş ama son aylarda die 🤷♀️ Yani Benim Doğru çıktı siz öğrenin doğruysa sizde bana yazın 🥰