Hanfebyrktr Suber fotoğrafa bakınca öyle hissettim bide tabiki bir tecrübem yok doktor değilim sonuçta bakış açısı sanırım kıza benzettim
Anneolcam Gumball Valla canım Arkadaşım bana erkek dedi eğer çizgi varsa cidden erkek olcak bebişim 🥰 eltim de hamile onda yoktu. Kız çocuklarında son ayda çıkıyor ama erkekte ilk aylarda belli oluyor kendimden biliyorum Tabi Allah bilir ama ben yaşadığım söylüyorum 😊
Gumball Anneolcam ay hayırlısı 😍😍😍 tabi ki tek dileğim sağlıklı olması.. çok teşekkür ederim cevapladığın için 😊😊
cgelmas Anneolcam ayy öyle mi🙈 İnşsallah sağlıcakla gelsinler başka bir şey istemiyorum insan işte elbet gönlünde bir şey oluyor🤲
Anneolcam Gumball rica ederim canım aynen öyle sağlıklı olsunlar hayırlsıyla alalım kucağımıza ama insan oğlu işte merak etmeden de duramaz 🥰 en hayırlsını Rabbim bilir tabi en hayırlsını versin hakkımızda
Esma98 Bu haftada cinsiyet net öğrenilmiyor maalesef. Bende tam sizin gününüzdeyken Doktorumun söylediği üzere kız diye biliyorken 16. Hafta da Kesin erkek olduğunu öğrendim
Ozlem9185 Esma98 gerçekten mi ya banada öyle tahmin yaptı ama kesin değil aldanma dedi acaba yanılabilir mi çok merak ediyorum
cgelmas Teka16 çarşamba gününe verildi ikili test randevumuz🙈 Çarşamba inşallah hayırlı sonuçlar alırız🤲
Papatya-20 cgelmas devlette mi özelde mi yaptırcamsınız bizde 11 haftalıgız ama 13 hafta olunca gitcem işlerden dolayı merak ettim hayırlı sonuclar alalım inşallah 🙏🏻 💕
busetmr Anneolcam bende hafif var hemde çok erken belirdi ama bugün doktor 12+3 bacak arası boş gibi duruyo dedi 🤷
Anneolcam busetmr dediğim gibi herkesin aynı olmaz canım ama bende hem çizgi hemde göbekte hiç olmayan kıllanma oldu arkadaşım erkek dedi gittim erkek dedi doktorum 🤷♀️ Hayırlsı bakalım
Papatya-20 Anneolcam saglıklı sıhhatli olsunlar inşallah bende japon takvimi Rus takvimi Çin takvimi baktım 2si kız 1i erkek dedi bilmiyorum cokta merak ediyorum