Hmervee doğum ücretini son gittiğimde sekreterliğin oradaki bi oda var onlarla görüştük 4250 normal ya da sezaryen fark etmiyor, epidural ekstra 500 tl timi.
bu hafta 33 oldum ben haftaya tekrar kontrolüm var. Emre hocanın ağzından laf alınmıyor doğum şeklini zamanını soruyorum daha erken konuşuruz diyor hep. son haftalara kadar bişey demeyecek galiba 🤷♀️