Ozgeylmz-18 Doktor tercihlerinizi hastane memnuniyetlerini doğum fiyatları hakkında bilginizi öğrenmek istiyorum annişler
aslihancvk Ozgeylmz-18 merhaba ben özel ege şehir Hastanesi’ne Aygün hanıma gidiyorum çokta memnunum doktorumdan hastaneden şuan 15. Haftaya girdim çok şükür 🤲🙂
Tugce1803 Ozgeylmz-18 Medifema Hastanesi Ali İrfan Güzel e gidiyorum. Doğum ücreti önceden Hayri Bey e devam ettiğim için 3500₺.
babysevgi Ozgeylmz-18 ben kent hastanesine gidiyorum Namık Demir’e çok memnunum muayene ücreti 525₺ . Doğum ücreti için 20.000 gibi bişeyler duydum ama kndisi ile daha görüşmedim
babymrv Ozgeylmz-18 bende kent hastanesin Mustafa Melih Erkana gidiyorum. Bir arkadaşım 11000 civarında doğum yaptı. Henüz net bilgi almadım.
Tugce2405 Tugce1803 Merhaba bende Hayri beye gidicem ilk defa cok olumlu yorumlari var siz memnunmuydunuz
Slin35 Burcu3506 95 TL muayene ücreti. Hayri bey Karataş ta. Tavsiye ederim çok ilgili çok iyi bi doktor. Hayri Aksüt
aslihancvk Ozgeylmz-18 bildiğim kadarıyla 3200 galiba henüz doğum ücretlerini konuşmadık biz 15. Haftadayim çünkü
pptya01 Poyraz_basak ben ilk doğumumu onur bey de yaptım. Keşke devlette yapsaydım evde yapsaydım da yaşadıklarımı yaşamasaydım. En son cimere şikayet ettim.
Sumeyyebedir Merhaba bende İzmir’e yani taşındık ve yeni evliyiz hamile olma ihtimalim var yarın test yapicam büyük ihtimal var bana da bayan doktor ismi ve ücret bilgisi verirmisiniz karabaglarda oturuyoruz
glsm-tzcn Sumeyyebedir bende karabağlar da oturuyorum canım bahçelievlerde. Karataştaydım çok yakın bana ama değişicem çınarlı hastahanesine geçiyorum
-yeni35- Özel Can Hastanesi Sadık Sözdinlere gidiyorum doktorumdan çok memnunum muayene ücreti 250 TL doğum ücreti 3000 TL şeklinde konuşmuştuk
Hmervee -yeni35- can hastahanesinde sabıt bir fiyat yokmu ben mi yanlış biliyorum . 165 TL muayene doğum ücreti de 4000 üzerinde yanlışınız var
Kocak35 Özel hayat hastanesine gidiyorum DR Fatih Tuncel cok memnunum bayan isteyenler içinde Ayşegül Tuncel var eşi. 70 tl muane 1900 tl dogum
Edanazatess Kocak35 bende hayat hastanesi fatih beye gidiyorum ve aşırı memnunum kendisinden memnun olmayan birini de daha duymadım çok samimi kibar ve ilgili bi doktor tavsiye ederimm
hamileana Kocak35 ben ilk çocuğumu orda doğurdum Ayşegül hanima gittim ama kafam şuan karışık sizce hangisi daha iyi?
Salihameryem Doktorum bahar Baykal özel kliniğe gidiyorum muayene 200₺ doğum 5500₺ Can hastanesiyle anlaşması varmış çok memnunum